渡渡边

。。。
Talking to the Moon - Bruno Mars

EethelZ:

每天夕阳西下之时 
有个人又开始她的自说自话 


 

 

 

 


I know you're somewhere out there 
我明白你已不在我身边 
Somewhere far away 
已经离我远去 
I want you back 
而我仍无时无刻不在想着你 
I want you back 
祈盼有朝一日你能回到我身边 
My neighbors think I'm crazy 
周遭的人都认为我疯了 
But they don't understand 
但谁又能体会这一份深情 
You're all I have 
你是我的所有 
You're all I have 
我生命的意义所在 
At night when the stars light up my room 
每当夜幕降临 星光洒进我窗 
I sit by myself 
我独坐窗前 
Talking to the Moon 
向幽月倾吐我心 
Try to get to You 
幻想着你也和我一样 
In hopes you're on the other side 
希望在遥远的另一边 
Talking to me too 
与我做着回应 
Or am I a fool 
可我太傻了 
who sits alone 
只有黑夜与我为伴 
Talking to the moon 
只有远处那轮幽月明了我心 
I'm feeling like I'm famous 
我想我早已闻名 
The talk of the town 
成为众人茶余饭后的笑谈 
They say I've gone mad 
所有人都在说 我是一个疯子 
Yeah I've gone mad 
没错 我已经失去了理智 
But they don't know what I know 
没有人会知道我所承受的痛苦 
Cause when the sund goes down 
每天夕阳西下之时 
someone's talking back 
有个人又开始她的自说自话 
Yeah They're talking back 
耶 就尽你们所能来攻击我吧 
At night when the stars 
每当夜幕降临星光洒进我窗 
light up my room I sit by myself 
我独坐窗前向幽月倾吐我心 
Talking to the Moon 
只希望你有所感应 
Try to get to You 
幻想着你也和我一样 
In hopes you're on the other side 
希望在遥远的另一边 
Talking to me too 
与我做着回应 
Or am I a fool 
可我太傻了 
who sits alone 
只有黑夜与我为伴 
Talking to the moon 
只有远处那轮幽月明了我心 
Do you ever hear me calling? 
你是否在某一瞬间听到过我的呼唤? 
Cause every night I'm talking to the moon 
我每夜每夜都在向幽月倾吐着对你的思念 
Still trying to get to you 
我想终有一天你会有所感应 
In hopes you're on the other side 
幻想着你也和我一样 
Talking to me too 
希望在遥远的另一边 
Or am I a fool 
与我做着回应 
who sits alone 
可我太傻了 
Talking to the moon 
只有黑夜与我为伴 
I know you're somewhere out there 
我明白你已不在我身边 
Somewhere far away 
已经离我远去... 

评论
热度(7)
©渡渡边 | Powered by LOFTER